Αναζήτηση κοραλί κραγιόν

Σε μία εβδομάδα, επισκέφθηκα το Sephora της περιοχής μου 3-4 φορές. Όχι δεν πήγα για τις BBcreams που ήταν σε προσφορά. Όχι δεν ήθελα κάποιο άρωμα.
Έκανα επιδρομή στα κραγιόν. Έχω φάει σκάλωμα να βρω το ιδανικό κοραλί κραγιόν.
Αρχικά, λοιπόν, πήγα για να αλλάξω ένα δωράκι. Ήταν το Aqua Rouge κραγιόν που ήρθε σε κόκκινο, κάτι που δεν μ'άρεσε καθόλου, αφού δεν ήταν τόνος που μου πηγαίνει, ούτε και τρελαίνομαι με το κόκκινο κραγιόν γενικώς. Ήταν τέτοια η φρίκη μου που ούτε ποιος κωδικός ήταν κοίταξα...
Στην αλλαγή, παρέμεινα στην ίδια εταιρία μιας και το θεώρησα ευκαιρία να αποκτήσω κάτι από Make up for ever.
Διάλεξα (τι άλλο) κάτι που μου θύμιζε "κοραλί". Ένα γλυκό ροζ-πορτοκαλί χρωματάκι.
Στο τεστάρισμα που έκανα στο χέρι δεν κατάλαβα ότι ήταν long-stay, και ευτυχώς θα σας πως γιατί αν το ήξερα δεν θα το έπαιρνα. Όσα έτυχε να δοκιμάσω στο παρελθόν ήταν αποτυχία. Ξηρά χείλη, το προϊόν δεν έφευγε ποτέ (όταν το ήθελα) κτλ.
Με το Aqua Rouge (Νο18) αναθεώρησα.
Έχει δύο πλευρές. Στη μία είναι το χρώμα και στην άλλη η ενυδάτωση και λάμψη.
Βάζοντας το χρώμα, σε μερικά δευτερόλεπτα, νιώθεις το κραγιόν να "στεγνώνει". Αφού ολοκληρωθεί το χτίσιμο (χρώματος) με το γκλος δίνουμε μία ανάσα στα χείλη αφού αμέσως τα νιώθεις ενυδατωμένα και μπορείς να τα ενώσεις, να απλώσεις το προϊόν (u know what i mean).
Το απλικατέρ του κραγιόν είναι ένα σκληρό, θα μπορούσα να πω, σφουγγαράκι και το απλικατέρ του γκλος πινελάκι.
Η αναζήτηση του κραγιόν δε σταμάτησε όμως. Ξαναπήγα, ξαναπήγα, και τελικά χθες πήρα 2 νέα κραγιόν Sephora.
Το ένα είναι σε πορτοκαλί τόνο, δεν έχει πλούσιο χρώμα, θα μπορούσαμε να το δούμε και σε lip gloss. Έχει λάμψεις και τη "χρυσόσκονη" τη νιώθεις. Είναι το Νο27. Το πήρα για να έχω ένα έυχρηστο πρωινό κραγιόν, δεν ξετρελάθηκα όμως. Με το επόμενο όμως...
Το Νο13 είναι κι αυτό μακράς διάρκειας αλλά οκ το χρώμα του είναι το κάτι άλλο! Το βρήκα άκρως καλοκαιρινό, σέξυ, κοριτσίστικο και μοιραίο ταυτόχρονα! Και θα το ξαναπάρω σίγουρα! γιατί το χάρισα στην αδελφή μου;-)!!
Τα δύο κραγιόν sephora τα πήρα με ένα κολπάκι που έχει η vodaphone 1+1 δώρο. Στέλνεις sms και σου έρχεται ένας κωδικός τον οποίο δίνεις στο κατάστημα Δευτέρα-Τετάρτη και πληρώνεις μόνο το ένα κραγιόν. Τιμή:12,20.

Ποιο χρώμα σας άρεσε περισσότερο απ'τα τρία;

 


Created by All4blogs.gr