Καθαρισμός προσώπου


Ποτέ μα ποτέ δεν μ'άρεσε η διαδικασία του ντεμακιγιάζ. Είναι βαρετή, είναι σε ώρα 
που απλά θέλω να κοιμηθώ!
Είναι όμως εξαιρετικά σημαντική. Αφού όλη μέρα το δέρμα δέχεται εκτός του μακιγιάζ,
δεκάδες άλλους ρύπους, που φυσικά με γυμνό μάτι, δεν είναι ορατοί.

Αυτό που είχα βρεί την ηλικία των 17 ήταν ενα υγρό καθαρισμού της Avene χωρίς σαπούνι,
που το χρησιμοποιούσα ευλαβικά για πολλά χρόνια.
Κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι η περιοχή γύρω από τα μάτια είχε μία παράξενη ξηρότητα.
Έβαζα κονσίλερ και το πρόβλημα (εννοείται) γινόταν εντονότερο αφού καθόνταν στις γραμμές.
Η ενυδάτωση ήταν και είναι μία συνήθεια, άρα εκεί δεν είχαμε θέμα.
Όταν πήγα στο φαρμακείο να ξαναπάρω το υγρό της Avenee η φαρμακοποιός μού δήλωσε
πως το δικό μου δέρμα δεν είχε ανάγκη το συγκεκριμένο προϊόν.
Σοκαρίστηκα, και τη ρώτησα με ποιο θα μπορόύσα να το αντικαταστήσω αφού
ήταν το δικό μου ντεμακιγιάζ. 
Μου πρότεινε αυτό της Apivita.

Έτσι, εδώ και περίπου τρία χρόνια είμαι φανατική χρήστης του συγκεκριμένου προϊόντος, 
και με την αντλία του κάνω εξαιρετική οικονομία, αφού ελέγχω 
την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσω.

Πρόσφατα ήθελα να κάνω κάτι παραπάνω για το πρόσωπό μου. Κάτι πιο ουσιαστικό 
και ίσως βαθύτερο καθαρισμό. Έτσι αποφάσισα πως θέλω να χρησιμοποιήσω 
και μία βούτσα προσώπου. Και ναι... πιστέψτε με είναι φανταστικό το αποτέλεσμα!
Τι κάνω; Βρέχω με νερό το πρόσωπό μου, πιέζω μία φορά το ντισπένσερ
πάνω στη βούρτσα και το απλώνω παντού κάνοντας κυκλικές κινήσεις.
Μετά το πρόσωπό μου όχι μόνο είναι καθαρό, αλλά και πολύ μαλακό!
Καμιά φορά, αν έχω κάνει έντονο μακιγιάζ στα μάτια χρησιμοποιώ 
και μαντιλάκια καθαρισμού.
Οι τριχούλες, της ειδικής για το πρόσωπο βούτσας, είναι μαλακές 
και δεν γδέρνουν το δέρμα. Τη βρήκα σε πολύ καλή τιμή(1.50-2 ευρώ) στο JUMBO.

Καμιά φορά όταν έχω κέφια και όρεξη κάνω και τσαχπινιές! Βάζω και τα κλασσικά.
Γαλάκτωμα και λοσιόν.
Χρησιμοποιώ ξανά προϊόντα L'occitane
Lait demaquillant extra doux
Eau d'olive tonifiante visage.

Είναι ένας απλός και γρήγορος τρόπος να κάνω το ντεμακιγιάζ μου, και είναι κάτι που 
πραγματικά με βολεύει. Σίγουρα δεν ενδείκνυται για ευαίσθητες επιδερμίδες 
και καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε έναν δερματολόγο ή κάποια αισθητικό για
τον ιδανικό τρόπο που ταιριάζει σε σας.

Τι είδους διαδικασία ντεμακιγιάζ ακολουθείτε εσεις;

 

Created by All4blogs.gr