my experience @GOLDWELL

Άλλαξα χρώμα στα μαλλιά.
Από σκούρο καστανό με όμπρε (αν θυμάστε) πήγα σε χάλκινους τόνους και έχω διάθεση να κάνω κι άλλη αλλαγή.
Την ημέρα που άλλαξα χρώμα ήταν και η πρώτη μου επαφή με την Goldwell. Μία εταιρία με παρελθόν, αλλά εντελώς καινούργια για μένα.
 Το αποτέλεσμα της βαφής ήταν ένα πλούσιο χρώμα, ακριβώς όπως μου το είχε προτείνει ο κομμωτής μου και συμφώνησα, ότι δηλαδή περίμενα. Χωρίς εκπλήξεις ή "ανταύγειες".

Το ιδιαίτερο και εντελώς πρωτοποριακό (και ο λόγος που κάνω αυτό το ποστ) είναι το color bar, εκεί όπου κατασκευάζεται η εκάστοτε βαφή. Είχα λοιπόν τη δυνατότητα να είμαι παρούσα στην κατασκευή της βαφής μου (καθώς συνήθως τα κομμωτήρια κατασκευάζουν τη βαφή απουσία του πελάτη). Ένα show με την χημεία του κομμωτηρίου!

Άλλαξα και στιλ στα μαλλιά!
Όπως επίσης σας είχα ενημερώσει σε άλλο ποστ η φράντζα έγινε κάτι σαν "the new me".
Οπότε, η ανάγκη για νέα προϊόντα hairstyling αυξήθηκε!
Σε γενικές γραμμές έχω ίσιο μαλλί. Η φράντζα όμως χρειάζεται φροντίδα.
 Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει στη θέση της (εκεί, στο μέτωπο, με στυλ 
πάνω από τα φρύδια) αν δεν περάσει η στρογγυλή βούρτσα.
Για να γίνει και να μείνει ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα
το flat marvel της goldwell (σε σούπερ τιμή 12€) μου έγινε απαραίτητο!
Έχετε χρησιμοποιήσει κάτι από Goldwell, αν ναι τι;
Έχετε επισκεφθεί κάποιο Goldwell salon;

Αν θέλετε να μαθαίνετε περισσότερα και πιο άμεσα
για ιδέες και λάιφστάιλ της T
κάντε follow στα
Facebook instagram bloglovin 
 

Created by All4blogs.gr