Τί είναι τελικά η ομορφιά...;

Τι είναι τελικά η ομορφιά; Πότε θεωρούμε μία γυναίκα όμορφη;

Όταν έχει εμφάνιση μοντέλου; Όταν έχει μακριά ξανθά μαλλιά και πράσινα μάτια; Όταν έχει αψεγάδιαστο κορμί στις απόλυτα θηλυκές αναλογίες;
Πότε αλήθεια;


Για μένα η απάντηση είναι: "Όταν έχει προσωπικότητα και στυλ".
Όμορφη θεωρώ τη γυναίκα που είναι καθαρή και περιποιημένη, αυτή που φροντίζει την εμφάνιση της χωρίς κόμπλεξ για να φτάνει σε υπερβολές και πάντα με γνώμονα την ηλικία της.
Να σέβεται τον εαυτό της αλλά και τους γύρω της. Να βάφει το μαλλί κόκκινο η ξανθό από δική της επιλογή και επειδή το γουστάρει και όχι επειδή "πάει στη Μελέτη και είναι της μόδας".

Γυναικείοι Κανόνες
(ο δεκάλογος του μη γύφτου)

Είμαι καθαρή και χρησιμοποιώ πάντα αποσμητικό.
Φοράω καθαρά ρούχα και εσώρουχα.
Φροντίζω να κάνω αποτρίχωση εγκαίρως.
Φροντίζω οι αγκώνες, τα γόνατα και οι φτέρνες να είναι καθαρά και ενυδατωμένα.
Κάνω ντεμακιγιάζ πριν κοιμηθώ και δεν ξεχνώ ποτέ την ενυδατική κρέμα.
Αποφεύγω τα τατουάζ-ταπετσαρία, μέχρι ένα είναι οκ και άποψη.
Δεν κυκλοφορώ με αχτένιστο μαλλί, η αλογοουρά είναι ο πιο εύκολος κότσος.
Μαθαίνω και εφαρμόζω ένα εύκολο καθημερινό μακιγιάζ.
Ντύνομαι σύμφωνα με την ηλικία μου, τον προορισμό και το σωματότυπό μου, δε φοράω φούστα ή σόρτς που είναι πάνω από τα 3/4 του μηρού ή κολάν με μπλούζα στο χώρο εργασίας εκτός αν δουλεύω σε κωλόμπαρο ή είμαι κάτω των 17 ετών. Αυτά φοριούνται στη θάλασσα, στη βόλτα ή το κλαμπ.
Περιποιούμαι τα άκρα μου και σβήνω το βερνίκι που έχει σπάσει.
Αποφεύγω το πίρσινγκ.
Όταν πάω για ποτό δεν γίνομαι τούμπανο γιατί γίνομαι ρεζίλι.
Δεν βάζω ψηλοτάκουνα αν δεν μπορώ να τα περπατήσω.

Θα ήθελα να μου πείτε κι εσείς τις απόψεις σας γύρω από το θέμα αυτό και τους δικούς σας κανόνες. είτε εδώ σαν σχόλιο είτε στο δικό σας μπλογκ αφήνοντας εδώ ένα link.


Έχετε "αντιμετωπίσει" κάτι από τα παραπάνω που σας έκανε να γελάσετε ή να εκνευρίστητε?


Created by All4blogs.gr