Β.Β --bold & beautyful -review

Την πρωτοείδα στην τιβί (tv), αλλά δεν μου έκανε κάτι. Ήταν μία διαφήμιση που λέει τα πάντα, όπως πρέπει, αλλά δεν την κατάλαβα. Δεν με κέρδισε ως καταναλώτρια ρε παιδί μου... Πριν λίγο καιρό πέρασα από μπροστά της στο σούπερ μάρκετ. Την είδα- με είδε και προστιγμήν την αγνόησα.
Μετά από αυτό, μπήκα να την ψάξω στο ιντερνετ.

Μπαίνοντας και ψάχνοντας είδα αυτό: "BB cream, also known as Blemish Balm, Blemish Base". Τότε μου ήρθε: "και καλύπτει, και προστατεύει, και ενυδατώνει, και και και..."
Πριν μία εβδομάδα λοιπόν που ήμουν πάλι στο σούπερ μάρκετ και ξαναντίκρισα την BB της Garnier μου χαμογέλασε πλατιά δείχνοντας μου την τιμή της. 9,45€. Ε, την πήρα εννοείται.

Δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα, αλλά κανονική προς μικτή θα την έλεγα. Γι'αυτό κάπου τη νιώθω στεγνή και όχι τόσο άνετη στο δέρμα μου. Λέω να την δοκιμάσω αφού έχω βάλει την  ενυδατική μου.

Βρίσκω  εξαιρετικό το ότι είναι και αντιηλιακή και καλυπτική. Καλυπτική γιατί δεν έχω κάποιο πρόβλημα που να χρειάζομαι έξτρα κάλυψη. Άντε να βάλω και το κονσίλερ μου στους μαύρους κύκλους. Μου προσφέρει ένα ενιαίο χρώμα τέλειο για πρωί, τέλειο για το καλοκαίρι.

Την απλώνω με το αγαπημένο μου πινέλο MAC 187 και είμαι βέρι βέρι χάπι.
Μακάρι να έχουμε ποικιλία στις ΒΒ στην Ελλάδα γιατί δεν το λες και λίγο ότι με μία κίνηση την βάζεις το πρωί και  ξεμπέρδεψες. Στο τέλος της ημέρας σου, απλά πλένεις το πρόσωπό σου ως ντεμακιγιάζ.


Created by All4blogs.gr